måndag 16 april 2012

Balkong suget

Idag skiner solen så idag har jag fått riktiga vårkänslor och då brukar det bli lite balkong stök. Man får den där pirrande känslan i magen man vill börja piffa till och så grönsaker, kryddor är la lite tidigt ännu men jag får sådan lust. Köpa lite färggranna blommor att sätta i mina balkonlådor :-)

Hittade in till balkongshoppen och fann bla en blomställning med fyra lådor som skulle bli perfekt på min balkong.

Eller varför inte denna super smarta lösning som är byggd på höjden perfekt för oss som har balkong och ont om utrymme skulle va perfekt till alla mina kryddor som jag bara måste ha och odla sommartid. I LIKE! :-)

Även en sådan här väggskena skulle göra sig bra att mot mina spaljer. Aluminium skena i flera olika färger och svarta lådor. Skulle ju kunna piffa upp balkongen med lite färg jag skulle nog helst vilja ha röd, blå och champagne med tror jag. Skulle verkligen ge en lite färgklick.

Inga kommentarer: