torsdag 15 mars 2012

Badrum i färg

Badrummen hittade jag hos housetohome.

Freestanding bath | Hotel-style bathrooms - 10 of the best | Bathroom inspiration | PHOTO GALLERY | Housetohome.co.uk
Lila badkar är min nästa dröm att införskaffa åhh vad läckert jag är kär i ett badkar. Men gud vad det lätt korkat kanske inte kär men helt överväldigad av detta vackra badkar. Kolla bara in den underbara tapet i bakgrunden kan inte annat än att bli kär ;-)

Masculine bathroom | Hotel-style bathrooms - 10 of the best | Bathroom inspiration | PHOTO GALLERY | Housetohome.co.uk
Gillar att detta badrum pga den öppna spisen men jag  vill inte ha svart så i annan färg så vore det pricken över i:et.
Marble and tealights | Hotel-style bathrooms - 10 of the best | Bathroom inspiration | PHOTO GALLERY | Housetohome.co.uk
Älskar ljusväggen undra om man skulle kunna göra något sådant i sitt eget badrum på något sett. Hade varit romantiskt om nåt när man ligger i ett skumande bad och njuter och drömmer sig bort.
Contemporary glamour | Hotel-style bathrooms - 10 of the best | Bathroom inspiration | PHOTO GALLERY | Housetohome.co.uk
Härlig limegrönt badrum. Kan va fint att bryta av med lila och rosa handukar och förvaringsburkar i härliga färger.

Så nu en sammanfattning jag vill att mitt badrum ska gå i lila med lila badkar, den lila blommiga tapeten, ha en öppenspis som sprakar när man ligger där gottar sig. Sen ska det va något limegrönt också kanske det får bli handukarna då för att bryta av allt lila. Får ju inte glömma ljusväggen så man får lite romantisk stämning med :-) Gud vad häftigt! Ska min dröm gå i uppfyllelse tro?

Inga kommentarer: